Rubén Ibáñez destaca l’aposta de PortCastelló per la diversificació de mercaderies

6 February 2024

El president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Rubén Ibáñez, ha destacat l’aposta de PortCastelló per la “diversificació del trànsit de mercaderies”. “Estem en un moment òptim per a superar-nos i el nostre objectiu a curt termini, a més de créixer en mercats emergents, és incorporar noves mercaderies”, ha afirmat.

Ibáñez ha fet aquestes declaracions en l’acte de recepció als patrons de la Fundació Universitat Jaume I- Empresa de Castelló als quals ha convidat a “veure, conèixer i gaudir del port”, durant la seva visita al port de Castelló.

La màxima autoritat portuària ha subratllat que “la tendència actual apunta al creixement i a la recuperació el trànsit de mercaderies”, tal i com reflecteixen les dades del mes de desembre que mostren un increment del 23,5% dels graneles sòlids, respecte al mateix període de l’any 2023.

Així mateix, Ibáñez ha posat l’accent també en el desenvolupament de la nova zona d’expansió de la dàrsena sud i, sobre aquest tema ha assenyalat que “enguany estarà finalitzada el bri de tancament per al recinte de confinament d’aquesta dàrsena”. “Amb aquest ambiciós projecte no sols guanyarem 420.000 quadrats de superfície a la mar, sinó també guanyarem competitivitat convertint-nos en un pol d’atracció d’empreses i inversors a gran escala”, ha asseverat el president de l’Autoritat Portuària

Vull rebre les notes de premsa