PortCastelló s’adhereix al manifest pel manteniment de l’economia de Castelló

17 January 2024

Manifiesto por la economía de Castellón

17-01-2024. El president de l’Autoritat Portuària, Rubén Ibáñez, s’ha traslladat hui a Madrid per a sumar-se a l’acte reivindicatiu pel manteniment de l’economia de Castelló impulsat per la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana.

A l’acte s’han adherit 67 associacions i entitats, i s’ha desenvolupat en la seu la CEOE amb l’objectiu de reclamar al govern d’Espanya ajudes directes per a la indústria castellonenca davant el risc de desindustrialització i per a fer front a la competència d’altres països.

El manifest recorda que el 36,6% del PIB de Castelló correspon a la seua activitat industrial, entre la qual destaca el pes del clúster ceràmic i la seua vinculació, entre altres, amb el port de Castelló. Un sector en el qual s’han destruït més de 1.000 llocs de treball en els últims nou mesos, a causa de l’increment en el preu de l’energia.

Rubén Ibáñez ha manifestat que l’Autoritat Portuària de Castelló “ha vingut per a donar suport a aquest manifest perquè el port és un sector fonamental en el creixement de l’economia de Castelló, és la seua plataforma logística natural”.

A més, ha assenyalat que “com a castellonencs i com a Autoritat Portuària no podem més que estar al costat de les persones que fan possible el creixement de la nostra economia i de la nostra província i reclamar que Castelló continue comptant per a la resta d’Espanya”.

Vull rebre les notes de premsa