PortCastelló dona suport a projectes de RSC

23 January 2024

23-01-2024. L’Autoritat Portuària de Castelló ha tret una nova convocatòria pública dirigida a entitats sense ànim de lucre per a impulsar projectes de caràcter cultural i/o esportiu.

Aquesta convocatòria està vinculada al Pla Estratègic del port de Castelló que recull la necessitat d’implantar un model de Responsabilitat Social Corporativa i teixir aliances estratègiques amb els seus grups d’interés. La iniciativa ha tingut en compte els Objectius de Desenvolupament Sostenible impulsats per Nacions Unides que situen al medi ambient i a les persones en el centre de les seues accions.

La convocatòria d’enguany està dotada amb 25.000 euros, i l’import del patrocini en cap cas podrà ser superior als 3.000 euros.

L’Autoritat Portuària de Castelló ha conformat un comité tècnic de valoració de les diferents propostes i projectes presentats. El termini límit perquè les entitats interessades puguen presentar  els seus  projectes és el 20 de febrer i les bases poden consultar-se en https://www.portcastello.com/negocio/normativa/#normativa-patrocinis

La convocatòria impulsada per l’Autoritat Portuària de Castelló s’ha llançat sota uns criteris de qualitat i representativitat del projecte. Així, s’han prioritzat aquelles iniciatives que estan destinades a un major nombre de persones de manera directa.

També s’ha prioritzat la relació del projecte amb accions relacionades amb el port de Castelló i la seua història, la seua vinculació amb els ODS i el retorn econòmic en forma de publicitat en benefici de l’Autoritat Portuària.

Vull rebre les notes de premsa