Pradas posa en valor el port de Castelló com un dels pols estratègics per a l’arribada de nous inversors

25 September 2023

La consellera de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori, Salomé Pradas, ha destacat que el port de Castelló “és un dels grans pols estratègics de la Comunitat Valenciana per a l’arribada de nous inversors”.  Pradas, que ha visitat les instal·lacions de l’Autoritat Portuària de Castelló, acompanyada del seu president, Rubén Ibáñez, del director general de Costas, Ports i Aeroports, Vicente Martínez Mus, i de la delegada del Consell a Castelló, Susana Fabregat, ha subratllat el “gran potencial d’aquesta infraestructura estratègica”.

La responsable d’Infraestructures ha garantit que “la Generalitat acompanyarà als responsables del Port per a atreure inversions i progrés a la província”. En aquest sentit, s’ha compromès a treballar estretament amb els responsables de PortCastelló “per a incrementar el trànsit exterior per a convertir-lo en el port de referència i en la sortida natural de grans mercaderies per al sector ceràmic”.

Pradas ha afegit que les xifres demostren que el port de Castelló “té capacitat i unes condicions més competitives per a ser un recinte de referència per al sector de la ceràmica, un clúster que se centra majoritàriament en la província”. Per això, la consellera ha remarcat el “total suport” del Govern valencià per a consolidar a PorCastelló com la infraestructura clau que és per a consolidar el creixement econòmic de tota la província”.

Per part seva, el president de l’Autoritat Portuaia, Rubén Ibáñez, ha remarcat que “PortCastelló és el port de l’arc mediterrani amb més metres quadrats disponibles per a la instal·lació de futurs clients i indústries”. D’aquí, que ha coincidit amb Pradas en l’objectiu “de donar un impuls a la connectivitat exterior”.

Vull rebre les notes de premsa