PortCastelló se suma a la reivindicació pel corredor mediterrani

16 November 2023

16-11-2023. PortCastelló s’ha sumat avui la reivindicació del corredor mediterrani en l’acte organitzat per l’Associació Valenciana d’Empresaris (AVE) a Madrid. L’acte ha congregat a més de 1.800 empresaris i representants de la societat civil de tot el país sota el lema “Ens juguem el futur”.

El president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Rubén Ibáñez, ha participat en aquest acte multitudinari perquè “compartim la reivindicació i la necessitat de l’arribada del corredor mediterrani, perquè és transcendental per al dinamisme de l’economia de la província i el posicionament del port de Castelló com a node logístic”.

Aquesta infraestructura connectarà Algesires amb la frontera francesa pel litoral mediterrani i “és clau per a la competitivitat de PortCastello i també per a generar ocupació i riquesa en l’entorn”, ha assenyalat Rubén Ibáñez. Per això “reclamem culminar com més aviat millor aquesta infraestructura com a eix fonamental per al transport de mercaderies per tren, com a mitjà més sostenible”.

Des de 2016, l’Associació Valenciana d’Empresaris (AVE), impulsa el canal de comunicació www.elcorredormediterraneo.com per a informar de l’estat de tots els trams que conformen el corredor mediterrani, així com de tots els avanços que es van produint amb la finalitat de sensibilitzar a la ciutadania i que tot el país estigui implícit en el reclam de tan necessària infraestructura.

Vull rebre les notes de premsa