Maritina Vidal és elegida directora general de PortCastelló en substitució de José María Gómez

31 May 2023

El Consell d’Administració de l’Autoritat Portuària de Castelló ha acordat en la seua reunió de hui el nomenament de Maritina Vidal com a directora de PortCastelló, després del cessament, a petició pròpia, de l’actual titular José María Gómez.

Maritina Vidal és diplomada en Ciències Empresarials, llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses, màster en Alta Direcció en Gestió Internacional d’Empreses per la Cambra de Comerç de Castelló i Màster en Alta Direcció d’Empreses Internacionals per ESADE Business School.

Actualment Maritina Vidal és cap del Departament Econòmic Financer i coordina l’Àrea de Gestió de l’Autoritat Portuària de Castelló. La nova directora s’incorporarà el 15 de juny.

El Consell d’Administració ha aprovat també la incorporació de quatre noves bonificacions a la taxa de la mercaderia d’acord amb la política de diversificació de trànsits. En concret, s’han aprovat bonificacions d’un 10% al trànsit d’alúmina, de biomassa i de ferralla, i d’un 30% al trànsit de tractors, remolcs i semiremolcs.

El Consell d’Administració ha pres a més els següents acords:

• Aprovació d’un conveni entre l’Autoritat Portuària de Castelló i el Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports per al visat de treballs professionals.
  • Atorgament de l’autorització a Miller y Compañía S.A. , per a la prestació del servei comercial de consignació de vaixells en el port.
  • Concessió administrativa a Lagoa Materias Primas S.L. per a l’ocupació d’una parcel·la en la dàrsena sud, destinada al desenvolupament dels treballs de càrrega, descàrrega, emmagatzematge i mescla de matèries primeres minerals relacionats amb el sector ceràmic.
  • Modificació substancial per ampliació d’una superfície de 110 m² de la concessió administrativa atorgada al EL SUQUET DE LA PLAZA DEL MAR, S.L. per a l’ocupació i explotació del local 6 tipus I situat en la zona lúdica “Plaza de la Mar”.
  • Modificació substancial per ampliació d’una superfície de 312,23 m² de la concessió administrativa atorgada a JOSÉ LUIS ZAMORA E HIJOS, S.L. per a l’ocupació i explotació del local 9 tipus II situat en la zona lúdica “Plaza de la Mar”.
  • Modificació substancial per ampliació d’una superfície de 445,15 m² de la concessió administrativa atorgada a SERVICIOS GASTRONÓMICOS J. ZAMORA, S.L. per a l’ocupació i explotació del menjador del port, situat en la zona de servei del port de Castelló.
  • Renúncia de la concessió administrativa atorgada a Pesca Grossa, S.L. per a l’ocupació de la caseta número 308, situada en el moll de costa, en el port pesquer de la zona de servei del port de Castelló.
  • Renúncia de la concessió administrativa atorgada a Pesca Grossa, S.L. per a l’ocupació de la caseta número 410, situada en el moll de costa, en el port pesquer de la zona de servei del port de Castelló.
  • Canvi de titularitat de la concessió administrativa atorgada a Juan Vicente Pol Camañ, per a l’ocupació de la caseta número 10 situada en el port pesquer, en la zona de servei del port de Castelló, a favor de Samiet, 2016, S.L.
  • Canvi de titularitat de la concessió administrativa atorgada a Juan Vicente Pol Camañ, per a l’ocupació de la caseta número 26 situada en el port pesquer, en la zona de servei del port de Castelló, a favor de Samiet, 2016, S.L.
Vull rebre les notes de premsa