El BOE publica el nomenament d’Enrique Vidal com a president de la APC

7 April 2023

Enrique Vidal

El Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) publica hui el nomenament d’Enrique Vidal Pérez com a president de l’Autoritat Portuària de Castelló, que substitueix en el càrrec a Rafa Simó.

L’Acord del Consell de la Generalitat Valenciana del passat 4 d’abril ja va disposar el nomenament d’Enrique Vidal com a nou titular de PortCastelló.

Enrique Vidal és llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona i màster universitari en Cooperació per al Desenvolupament de l’UJI, universitat en la qual ha treballat com a professor associat. També ha sigut professor a l’Aula d’Estiu “Ortega y Gasset” en la Universitat Internacional Menéndez Pelayo de Santander.

Enrique Vidal va ser degà del Col·legi d’Economistes de Castelló i president del Consell de Col·legis d’Economistes de la Comunitat Valenciana.

Actualment és vocal del Consell Social de l’UJI, i de la Fundació Universitat Empresa.

La seua trajectòria professional destaca per la seua gestió en el món empresarial. Així va ser director de l’Àrea de Negoci i director territorial de Castelló i Catalunya en la Caixa Rural Credicoop, posteriorment Ruralcaja i Cajamar.

Posteriorment va ser nomenat director general de la Ciutat de les Arts i les Ciències, càrrec que va exercir entre 2015 i 2022, data en la qual va ser designat director adjunt de la direcció general de l’aeroport de Castelló (AEROCAS).

Vull rebre les notes de premsa