DirCom visita PortCastelló

25 May 2022

• El president de l’Autoritat Portuària destaca l’aposta d’aquest organisme per la transparència i el servei públic
  • La cap de Marca Corporativa i Comunicació de PortCastelló, Elena Rincón, se suma a l’associació

València, 25 de maig de 2022. Més d’una vintena de dircoms, en la seua majoria de la província de Castelló però també directors de comunicació d’empreses i institucions de l’àmbit autonòmic, han visitat hui PortCastellò per a conéixer les seues polítiques de comunicació i sostenibilitat. El president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Rafa Simó, ha destacat durant la inauguració la importància de la comunicació en qualsevol empresa, però sobretot en una administració pública, “perquè hem de ser exemple de transparència i servei públic”.

El cap de Relacions Institucionals de l’Autoritat Portuària, Ramón Balaguer, ha realitzat una visita guiada per la instal·lació portuària per a explicar totes les mesures de sostenibilitat i protecció del medi ambient que impulsa PortCastelló per a ser el millor aliat del seu entorn. També les infraestructures productives que està impulsant per a incrementar la competitivitat dels seus usuaris i els plans d’expansió en la dàrsena sud.

La visita al recinte del Grau, organitzada per Dircom C.Valenciana i R. Múrcia i PortCastellò, s’emmarca, segons ha explicat la presidenta de DircomCVM, Esther Castellano, en les accions que programa l’associació i que tenen un doble objectiu. D’una banda, donar a conéixer als associats les estratègies i dinàmiques de comunicació de les principals empreses, administracions i entitats del nostre àmbit territorial. I, d’altra banda, afavorir el networking, el contacte dels directius i professionals de comunicació per a abordar importants reptes de la comunicació, com són l’adaptació a les innovacions tecnològiques i el reconeixement social del nostre col·lectiu professional en temps de desinformació i fake news vela per la transparència i la veracitat.

PortCastellò ocupa el nové lloc en trànsit total de mercaderies en el sistema portuari espanyol, i el segon en trànsit de granels sòlids. En el que va d’any, el trànsit ha crescut un 14% respecte del mateix període de l’any anterior. No obstant això, la previsió dels pròxims mesos està marcada per la incertesa derivada de la invasió russa a Ucraïna.

PortCastellò se suma a DircomCVM

La cap de Marca Corporativa i Comunicació, Elena Rincón, s’incorpora a DircomCVM en representació de l’Autoritat Portuària de Castelló. Amb això, se suma als més de setanta socis que conformen ja la base associativa de DircomCVM.