Comunicació
Comunicació
Notes de prensa
El president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Rafa Simó, ha mantingut una trobada de treball amb responsables del Real Club Nàutic de Castelló per a desenvolupar accions de manera conjunta amb l’objectiu d’impulsar la zona lúdica de PortCastelló.
Rafa Simó ha agraït la col·laboració del Club Nàutic en iniciatives com a Escala a Castelló, el cicle de música Mar de Sons o Mar d´Humor, així com la seua iniciativa per a impulsar activitats esportives i culturals “que ajuden a posar en el mapa turístic a PortCastelló”. Simó ha assegurat que “es tracta d’experiències úniques que s’han celebrat en un marc incomparable i la singularitat del qual contribueix a impulsar l’entorn portuari”.
El president de l’organisme ha manifestat la importància de potenciar les relacions amb entitats que estan integrades en el recinte portuari i que treballen per a dur a terme actes de diversa índole que potencien la zona lúdica del port.