L´Autoritat Portuària de Castelló s´adherix a la Mesa de RSC

09-05-2018

El port de Castelló s’unix amb l’objectiu de ser socialment sostenible

L’Autoritat Portuària de Castelló s’ha adherit a la Mesa de Responsabilitat Social de Castelló, i així s’unix a les 60 entitats, organitzacions i empreses que participen al projecte, des de la seua creació al 2008.

Pionera a Espanya, la Mesa de RSCs té com a objectius compartir experiències de bones pràctiques en matèria de responsabilitat social, fomentar, conscienciar i difondre la responsabilitat social entre la societat i el teixit societari i empresarial castellonenc i realitzar accions conjuntes de desenvolupament social. Entre les seues múltiples iniciatives destaca el networking per a cerca d’ocupació, tal com destaca al seu web www.mesarscs.site123.me

L’Autoritat Portuària de Castelló s’unix a aquest projecte amb l’objectiu de fomentar la prestació integral de serveis logístics que generen valor per als seus stakeholders, promoure la integració del port en la ciutat i ser motor de desenvolupament del teixit social i especialment amb el seu entorn més proper al districte marítim”.

PortCastelló va iniciar les seues accions de RSC “com un actiu de la institució i per a generar confiança social” ha dit Francisco Toledo. Entre elles, destaca la col·laboració amb el Banc d’Aliments de Creu Roja, les campanyes de donació de sang conjuntament amb el Centre de Transfusions, activitats culturals i les jornades de portes obertes.

També la seua implicació en temes de desenvolupament socioeconòmic del Grau com per exemple “Grau Xarxa Oberta” o “Escala a Castelló”. És remarcable igualment que l’Autoritat Portuària de Castelló incloga en els seus Premis Faro una categoria per al compromís social.

Actualment l’APC orienta la seua RSC a la sostenibilitat mediambiental i la millora contínua a l’encalç de l’excel·lència empresarial. En aquest sentit, el pròxim 31 de maig es celebrarà a l’hotel Lux de Castelló el IV Networking per a la cerca d’ocupació.