L´Autoritat Portuària publica les seues memòries anuals i de sostenibilitat 2017

11 October 2018

Detallen les inversions productives del port de Castelló i el seu compromís amb la societat

L’Autoritat Portuària de Castelló ha publicat la seua Memòria Anual i de Sostenibilitat 2017, instruments que mesuren el seu acompliment institucional. Tots dos documents detallen el funcionament de l’organisme i els seus òrgans de govern, les inversions productives en el port de Castelló, la seua evolució econòmica i estadístiques de tràfic de mercaderies. També detallen les accions en matèria de sostenibilitat i el seu compromís amb la societat.

El president de l’Autoritat Portuària, Francisco Toledo, considera que el port de Castelló “a més de ser sostenible econòmicament ha de ser-ho també socialment i per a açò és fonamental tenir un model de RSC compartit amb la societat i especialment amb el seu entorn més proper al districte marítim”.

Les memòries es distribueixen entre la Comunitat Portuària i grups d’interès de l’Autoritat Portuària de Castelló dins de la seua política de compartir i difondre els resultats d’objectius comuns. Han sigut impreses sobre paper Scheufelen Graspaper, cent per cent reciclat, que es caracteritza per usar fins a un 50% de material de fibra fresca, procedent d’herba assecada al sol, per la qual cosa es redueix l’ús d’aigua, estalvia energia i disminueixen les emissions de CO2.

Les memòries venen acompanyades amb una USB i són accessibles a través de la pàgina web www.portcastello.com en compliment del seu compromís de transparència respecte a la gestió de la institució.