El pressupost de la Fundació PortCastelló en 2019 ascendirà a 334.500 euros

United Minerals, nova entitat associada a la Fundació

El patronat de la Fundació PortCastelló ha aprovat hui el pressupost de l’entitat per a 2019 que ascendirà a 334.500 euros, la qual cosa suposa un 0,6% menys que en 2018.

El programa d’activitats previst per a 2019 consta de 9 activitats que tenen com a objectiu comú la promoció comercial del port de Castelló en diversos àmbits: sector turístic, ceràmic, port i la seua intermodalitat, port i el seu hinterland, sector logístic, energètic, port i el seu foreland, sector agroalimentari i activitats comuns de gestió i promoció.

Precisament per aquesta promoció del port de Castelló, l’entitat preveu assistir al llarg del pròxim any a 11 fires dels sectors turístic, ceràmic, logístic i agroalimentari. Sota FITUR (Madrid), Seatrade Cruise Global (Miami), Seatrade Cruise Europe (Hamburg), CEVISAMA (València), CERSAIE (Bolonya), DESTACA (Vinaròs/Vila-real), Saló Internacional de la Logística (Barcelona), Transport Logistic (Munic), Breakbulk Europe (Bremen), Fruit Logistic (Berlín), i Fruit Attraction (Madrid).

El patronat ha aprovat així mateix la incorporació de United Minerals com a entitat associada a la Fundació, amb el que la seua massa social ascendeix ja a 26 entitats: 14 patrons, 7 entitats associades i 5 col·laboradors. El president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo, ha afirmat que aquestes dades confirmen a la Fundació com “aliada de la Comunitat Portuària i instrument clau i útil per als sectors productius de Castelló”.