El port de Castelló participa a Fruit Logística de Berlín

02-02-2018

PortCastelló incrementa al 2017 un 37,3% el volum de fruites, hortalisses i llegums mogudes.

El port de Castelló, a través de la Fundació PortCastelló, participa a la Fira Internacional Fruit Logistica de Berlín, la major trobada del sector agroalimentari. I ho fa amb unes xifres excepcionals: durant el 2017 va moure un total de 56.772 tones de fruites, hortalisses i llegums, la qual cosa suposa un increment del 37,3% respecte a l’exercici anterior, en el qual es van moure 41.342 tones.

El port de Castelló participa en aquesta convenció que es celebrarà del 7 al 9 de febrer amb l’objectiu de potenciar la seua oferta al comerç internacional de fruites i verdures en un esdeveniment en el qual es congreguen 3.000 expositors i amb unes expectatives de 9.000 visitants de tot el món. Per açò, la Fundació PortCastelló ha planificat una àmplia agenda de treball per a obrir noves vies de negoci.

El president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo, ha assenyalat que “Fruit Logistica és una excel·lent oportunitat per a establir contactes amb els principals proveïdors d’aquest mercat i donar-los a conèixer els avantatges d’operar des del recinte portuari castellonenc”.

PortCastelló disposa d’una terminal específicament hortofrutícola amb un gran frigorífic que permet donar resposta als més exigents protocols per al transport de fruites i verdures. Cal destacar que la Fundació PortCastelló compta amb el suport dels seus patrons, empreses associades i col·laboradores, i la seua participació a la fira és un més dels actes de promoció aprovats per al 2018.