PortCastelló constituïx un Comitè de Coordinació de Subministraments

3-3-2017

S’ha constituït a PortCastelló un Comitè de Coordinació de Subministraments que, tal com ha explicat el President de PortCastelló, Francisco Toledo, “és un fòrum composat per vuit persones que té com a objectiu rebre les necessitats crítiques de subministrament de les empreses usuàries del port de Castelló i adoptar les mesures pertinents per a garantir que, davant de la pròxima vaga convocada pel conflicte de l’estiba, cap empresa interrompa la seua producció com a conseqüència de la vaga”.

El Comitè s’ha congratulat de la desconvocatòria de la vaga dels dies 6 i 8 de març. No obstant advertix que queden uns altres 7 dies de vaga convocada i “encara que és desig comú que no arribe a realitzar-se cal estar preparats”. Els representants del comitè d’empresa dels estibadors de Castelló han garantit que es treballarà amb total normalitat sense que hi haja marxes lentes durant els dies que no hi haja vaga a PortCastelló.

El representant del sector ceràmic al Consell d’Administració, el president de l’ACEP i la presidenta de la Cambra de Comerç de Castelló faran arribar les necessitats de subministrament que resulten urgents per a empreses per ser necessàries per a la continuïtat de la producció. La societat d’estiba i desestiba del port de Castelló i l’Autoritat Portuària de Castelló prendran les mesures que siguen necessàries perquè es produïsquen les descàrregues d’aqueixos subministraments urgents.

El Comitè de Coordinació de Subministraments té la següent composició:

• President i Director de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo i Roberto Arzo.
  • Representant del sector ceràmic al Consell d’Administració, Carlos Cabrera.
  • President de l’ACEP, Associació de consignataris i empreses portuàries de Castelló, Sebastián Plá.
  • Presidenta de la Cambra de Comerç de Castelló, Dolores Guillamón.
  • President de la Societat d’Estiba i Desestiba del port de Castelló, Vicente Rius.
  • President i Vicepresident del comitè d’empresa de la Societat d’Estiba i Desestiba del port de Castelló, Ximo Pesudo i Francisco Jesús Gonell.