Participació de PortCastelló a la fira Seatrade Cruise Global

16/03/2017

El Port de Castellón participa a Seatrade Cruise Global

PortCastelló divulga la seua oferta en la major cita del sector creuerístic a nivell mundial

El port de Castelló participa –a través de la Fundació PortCastelló– a la fira Seatrade Cruise Global de Fort Lauderdale, la major cita del sector a nivell mundial, amb 800 expositors de 93 països i més d’11.000 visitants professionals. Aquest any la Fundació acudix a la cita amb l’objectiu d’aconseguir en el termini de dos anys una mitjana de deu escales de creuers anuals al port de Castelló.

El gerent de la Fundació PortCastelló, Miguel Rojo, i la responsable de creuers de l’entitat, Susana Soria, estan promocionant oferta port-destinació i mantenint reunions de treball a la fira per a donar a conèixer a les navilieres les instal·lacions del recinte portuari castellonenc, de fàcil maniobrabilitat i condicions avantatjoses per a garantir l’èxit de l’escala a Castelló.

Aquesta promoció es duu a terme conjuntament amb les tasques que es desenvolupen a través del Comitè de Creuers, que des de principis d’any treballa en col·laboració amb una consultoria especialitzada en la indústria de creuers per a detectar quines són les fortaleses de PortCastelló i començar a incrementar tràfic creuerístic.

El president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo, ha ressaltat la importància de consolidar el port com a una escala d’excel·lència per a les navilieres i assegurar així per a la ciutat i la província una oferta turística diversa i desestacionalitzada.