L´Autoritat Portuària de Castelló posa en marxa la III edició dels Premis Faro

10 November 2017

10-11-2017

La iniciativa té com a objectius reforçar el sentit de pertinença a la Comunitat Portuària, contribuir al coneixement públic d’iniciatives noves i reconèixer mèrits del treball

El president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo, ha convocat la III edició de les Distincions Faro PortCastelló. L’Autoritat Portuària va impulsar aquests premis al 2016, va coincidir amb la commemoració dels 114 anys de la creació del port i d’acord amb el que  disposa el Reglament de Distincions Honorífiques.

Una iniciativa que té com a finalitats reforçar el sentit de pertinença a la Comunitat Portuària de Castelló, contribuir al coneixement públic d’iniciatives noves en diferents àmbits i reconèixer els mèrits del treball realitzat.

Els premis Faro PortCastelló establixen set categories: Comunicació, Innovació, Trajectòria Empresarial, Seguretat Laboral, Iniciativa Empresarial, Protecció Mediambiental i Compromís Social. Les bases per a participar en aquestes distincions estan exposades al portal www.portcastello.com. El termini de presentació de sol·licituds es tancarà el proper 29 de desembre.

Posteriorment els jurats valoraran cadascuna d’elles i elevaran al Consell d’Administració la seua proposta. El jurat està conformat per persones procedents del Consell d’Administració de l’Autoritat Portuària, la comunitat portuària, el govern valencià, l’Ajuntament de Castelló, així com representants dels sectors empresarial, econòmic, sindical, social i de la comunicació de la província de Castelló.

El president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo, ha assenyalat que per a la III edició “es mantindrà la composició del jurat, que novament serà paritari i amb majoria de persones externes a l’Autoritat Portuària”. L’entrega dels guardons tindrà lloc el pròxim mes d’abril.