PortCastelló promociona el turisme de creuers a Fiturs

22-01-2016

El president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo, juntament amb el gerent de la Fundació PortCastelló, han mantingut diverses reunions de treball a través de l’stand de Ports de l’Estat.

PortCastelló està present a Fitur a través de l’stand de Ports de l’Estat, on el president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo, i el gerent de la Fundació PortCastelló, Miguel Rojo, han mantingut encontres de treball amb representants del sector, a més de sumar-se als actes del Dia de la Comunitat Valenciana a la Fira Internacional de Turisme.

La visita d’avui s’emmarca dins de les rondes de reunions que PortCastelló està establint per potenciar el tràfic de creuers i situar a Castelló al mapa del turisme creuerístic. “Estem treballant perquè el port de Castelló siga un referent al Mediterrani i contribuïsca a desenvolupar l’economia castellonenca i crear llocs de treball”, ha assenyalat Toledo.

Cal recordar que el port castellonenc treballa en una estratègia compartida amb l’Agenda Valenciana de Turisme per incrementar el tràfic de creuers a Castelló i ja s’han establit línies de col·laboració perquè la Comunitat i els seus ports siguen més atractius per al turisme. Francisco Toledo ha destacat el projecte per a la posada en marxa d’un creuer destinat al turisme sènior, que recórrega la costa de la Comunitat Valenciana, amb parada als tres ports. Es posaria en marxa en temporada baixa per impulsar la desestacionalització.

El port de Castelló ja té confirmats dos atracaments per a aquest any. Es tracta del Prinsendam, de la firma Holland America, que repeteix i atracarà el pròxim 19 de setembre, i el Silver Cloud, de Silversea Cruises, companyia que aposta per primera vegada per l’enclavament castellonenc i arribarà el proper 21 de setembre.