PortCastelló acull la reunió anual dels propeller clubs d´Espanya

3-11-2016

Francisco Toledo ressalta la unió d’aquestes entitats en defensa d’interessos comuns

El port de Castelló és avui la seu de la VI Trobada de Propeller Clubs d’Espanya amb l’assistència de diversos membres de les Juntes Directives dels clubs d’Algesires, Barcelona, Bilbao, Madrid, València, Sevilla i Castelló. Precisament el Propeller de Castelló ha sigut l’encarregat d’organitzar aquesta nova cita, sota la presidència de Carlos Vicedo.

El grup ha mantingut una reunió en la seu de l’Autoritat Portuària de Castelló en la qual s’ha posat de manifest la tasca que realitzen els diferents clubs per a dissenyar estratègies comunes dirigides als sectors industrials i al comerç internacional, especialment als àmbits de la logística, el transport i el sector marítim-portuari.

Els representants dels Propellers han sigut rebuts pel president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo i posteriorment ha visitat les instal·lacions del port castellonenc. Toledo ha ressaltat la “col·laboració, comunicació i unió” que existix entre els clubs, ja que “tots treballeu per una tasca comuna”. El president de l’Autoritat Portuària els ha presentat algunes de les xifres que situen el port de Castelló al Top 10 dels 46 ports espanyols d’interès general, encara que ha assenyalat que “un port va més enllà dels números” per a destacar el pes fonamental que representa PortCastelló en la “generació d’ocupació i riquesa a la província”.

Els Propellers són entitats sense ànim de lucre, que compten entre els seus socis amb professionals que desenvolupen la seua activitat en navilieres i consignatàries, empreses transitàries, agències de duanes, operadors logístics i de transport, ports, bufets d’advocats, asseguradores, depòsits, creuers, traders, universitat, consultories, enginyeries d’infraestructures, fabricants de vehicles industrials i carrosseries, entre d’altres. Els seus membres participen activament en la millora contínua dels interessos de la comunitat i dels col·lectius que integren les cadenes logístiques a nivell nacional i internacional.