L´Autoritat Portuària de Castelló posa en marxa la II edició dels premis Faro

9-11-2016

La iniciativa té com a finalitats refermar el sentit de pertinença a la Comunitat Portuària, contribuir al coneixement públic d’iniciatives noves i reconèixer mèrits del treball

El president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo, ha convocat la II edició de les Distincions Faro PortCastelló. L’Autoritat Portuària va impulsar aquests premis el mes d’abril d’aquest any coincidint amb la commemoració dels 114 anys de la creació del port i basant-se en el que disposa el Reglament de Distincions Honorífiques.

Una iniciativa          que té com a finalitats refermar el sentit de pertinença a la Comunitat Portuària de Castelló, contribuir al coneixement públic d’iniciatives noves en diferents àmbits i reconèixer els mèrits del treball realitzat.

Com en la seua primera edició, s’establixen set categories: Comunicació, Innovació, Trajectòria Empresarial, Seguretat Laboral, Iniciativa Empresarial, Protecció Mediambiental i Compromís Social. Les bases per participar en aquestes distincions estan exposades al portal www.portcastello.com. El termini de presentació de sol·licituds es tancarà el proper 30 de desembre.

Posteriorment els jurats valoraran cadascuna d’elles i elevaran al Consell d’Administració la seua proposta. El jurat de la I edició va estar conformat per 54 persones procedents del Consell d’Administració de l’Autoritat Portuària, la Comunitat Portuària, el govern valencià, l’Ajuntament de Castelló, així com representants dels sectors empresarial, econòmic, sindical, social i de la comunicació de la província de Castelló.

El president de l’Autoritat Portuària de Castelló ha assenyalat que per a la II edició “ es mantindrà la composició del jurat, que novament serà paritari i amb majoria de persones externes a l’Autoritat Portuària”. Una edició que es celebrarà el pròxim mes d’abril, quan el port de Castelló complirà 115 anys.