L´Autoritat Portuària acull l´assemblea del Propeller

15-12-2016

L’associació fa entrega d’un xec solidari a l’Associació de Parkinson i a l’Associació Espanyola contra el Càncer de Castelló

El Club Propeller de Castelló ha celebrat aquest matí la seva assemblea anual a l’Autoritat Portuària de Castelló per a l’aprovació dels seus pressupostos per al pròxim any. L’Associació ha fet entrega d’uns xecs solidaris a l’Associació de Parkinson de Castelló i a l’Associació Espanyola contra el Càncer de Castelló, per valor de 800 euros cadascun, i que han recollit els seus presidents, Alfonso Tomás i Carlos Camahort, respectivament.

L’entitat ha convocat els seus 38 socis per a debatre també les propostes d’activitats de cara al 2017. Entre els objectius prioritaris del Club destaquen fomentar el desenvolupament de la Marina Mercant, el transport marítim, aeri i terrestre. També promoure el comerç internacional i els sectors lligats als professionals i activitats portuàries.

L’associació també duu a terme accions solidàries, com la que avui ha acollit l’Autoritat Portuària de Castelló, en un acte en el qual han estat presents el president de l’Autoritat Portuària, Francisco Toledo, i el director del port de Castelló, Roberto Arzo.