La Fundació PortCastelló trasllada la seu

16-02-2016

La Fundació PortCastelló s’ha traslladat al costat de la seu de l’Autoritat Portuària i amb açò és dóna una pas més en la potenciació de l’entitat com a promotora del desenvolupament comercial del port de Castelló.

La Fundació, fins ara ubicada a l’edifici morú de la Plaça del Mar, assumix des del passat mes d’octubre tota l’activitat comercial del port de Castelló sota la gerència de Miguel Rojo. L’entitat desenvolupa la seua labor en quatre línies d’actuació: ampliació de línies i tràfic de creuers, promoció comercial del tràfic portuari lligat a sectors productius de Castelló, organització de jornades de formació i estudis i comercialització dels 2 milions de metres quadrats disponibles a la Dàrsena Sud per a la implantació de noves empreses.

Per a desenvolupar el seu programa d’activitats, la Fundació PortCastelló compta este any amb un pressupost de 404.465 euros, un 7,4 per cent superior al de 2015.

El trasllat de la seu de la Fundació és un pas més en “el nostre objectiu d’impulsar l’activitat comercial de l’entitat, recuperar la confiança de la comunitat portuària en la Fundació i fer valer noves sinèrgies”, ha explicat el president de la Fundació i president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo.

Toledo ha recordat que al llarg d’este any es té previst incorporar a l’entitat entorn de 15 entitats com a patrones, associades o col·laboradores, que es sumaran a les nou ja existents.