Fundació Globalis i PortCastelló estudien accions conjuntes

06-05-2016

Francisco Toledo destaca el compromís d’ambdues entitats per la innovació

La Fundació Globalis i l’Autoritat Portuària de Castelló han mantingut un encontre de treball amb l’objectiu d’iniciar accions conjuntes centrades en el foment de la innovació i l’empreniment.

La gerent de la Fundació, Edurne Zubiria, juntament amb la presidenta de l’entitat, Pilar Marí, han mantingut una primera presa de contacte amb el president de PortCastelló, Francisco Toledo, en la qual s’han perfilat projectes en els quals ambdues parts puguen col·laborar per difondre i dinamitzar la cultura de la innovació i l’esforç.

El president de l’Autoritat Portuària ha destacat el compromís de la Fundació Globalis per la innovació i la “importància d’estar impulsada per empreses i institucions que generen riquesa mitjançant l’empreniment”. Francisco Toledo ha ressaltat que PortCastelló sempre estarà al costat “dels qui tenen la vocació de liderar accions per impulsar la excel·lència, la competitivitat i l’economia del coneixement”.