El port desplega a Anvers el seu potencial logístic

Francisco Toledo afirma que PortCastelló és altament competitiu per transportar càrregues especials

El port de Castelló, a través de la Fundació PortCastelló, participa a la fira Breakbulk Europe 2016, la major trobada europea sobre càrrega fraccionada i de projectes que se celebra a Anvers (Bèlgica) fins el pròxim 26 de maig. Un esdeveniment que congrega a més de 6.500 professionals del sector, entre transitaris, terminalistes, transportistes marítims i proveïdors logístics, entre d’altres.

L’entitat castellonenca acudix a l’esdeveniment sota el paraigua comercial de Ports de l’Estat a l’estand “Ports of Spain”, que compta amb 120 metres quadrats. El president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo, juntament amb el director del port, Roberto Arzo , i el gerent de la Fundació PortCastelló, Miguel Rojo, acudixen a la fira amb l’objectiu de promocionar la bona marxa del recinte portuari castellonenc i divulgar l’increment dels seus tràfics en mercaderia convencional i Ro-Ro.

En concret, durant el primer trimestre d’aquest any s’ha registrat un increment d’un 80 per cent en aquest tipus de mercaderies de càrrega especial, i d’un 178,7 per cent en tràfic  Ro-Ro, el més alt de tots els ports de l’Estat.

La Fundació PortCastelló ha desenvolupat una àmplia agenda de treball per establir contactes comercials i obrir noves vies de negoci i activitats econòmiques relacionades amb la logística i el transport. Francisco Toledo ha recordat que el port de Castelló és un node logístic essencial al Mediterrani i ha recordat que “som un port altament competitiu per al transport de càrregues especials”. Alhora que ha assenyalat que “les indústries de la càrrega de projecte generen oportunitats de negoci, per la qual cosa el port de Castelló un any més està present en aquesta fira”.