El Consell d´Administració del port aprova les I Premis PortCastelló

17-03-2016

El 8 d’abril se celebrarà l’acte d’entrega dels guardons als vuit premiats en les diferents categories

El Consell d’Administració del port de Castelló ha aprovat en la seua última sessió la proposta elevada pel jurat dels I Premis Faro PortCastelló. El proper divendres 8 d’abril es farà entrega del premi als vuit guardonats en les diferents categories establides. Trajectòria Empresarial, Iniciativa Empresarial, Innovació, Protecció Mediambiental, Seguretat, Comunicació i Compromís Social, i que en aquesta primera edició han recaigut respectivament en Gimeno Marítima, Leatransa, Becsa-FCC, BP Oil Refineria de Castelló, Castelló Port Control, Jornades Empresarials del periòdic Mediterráneo i els projectes “Apadrina una perruca” i “Una mar per a tots”.

El jurat dels I Premis Faro PortCastelló totalment paritari, està conformat per 54 persones pertanyents al Consell d’Administració de l’Autoritat Portuària, la Comunitat Portuària, al govern valencià, l’Ajuntament de Castelló, i representants dels sectors empresarial, econòmic, sindical i social de la província de Castelló.

L’objectiu de les distincions és, tal com ha manifestat el president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo, reconèixer el treball realitzat per persones o empreses relacionades amb el recinte portuari i reforçar el sentit de pertinença a la Comunitat Portuària