L’Autoritat Portuària organitza la seua tercera Campanya de Recollida d’Aliments

17 December 2015

17-12-2015

L’Autoritat Portuària de Castelló durà a terme els pròxims divendres i dissabte, 18 i 19 de desembre, la seua iii Campanya Nadalenca Solidària de Recollida d’Aliments de la Comunitat Portuària en col·laboració amb Creu Roja Castelló.

En la seua aposta per l’excel·lència corporativa, mitjançant l’esforç i el compromís conjunt, l’Autoritat Portuària organitza aquesta campanya emmarcada dins del Pla d’Accions de Responsabilitat Social Corporativa programat per a 2015.

Per al seu desenvolupament, Creu Roja es traslladarà amb un grup de voluntaris al recinte portuari i convidarà a la donació de qualsevol aliment no perible contemplat al següent llistat: llet, sucs de fruita, cacau en pols, cereals de desdejuni, galetes, formatge en porcions, oli, farina, llaunes de tonyina, paté, sucre, crema cacau untar, llegums cuits, tomata fregida, creïlles, bolquers, tovalloletes bebè, pasta de dents, gel de dutxa i xampú.

Els punts de recollida fixats estaran situats a les portes d’accés al Mercadona del Grau de Castelló: Avgda. Ferrandis Salvador i Moll Serrano Lloberes (accés pàrquing clients). Els horaris de recepció de donatius seran de 10 a 14 y de 16 a 20 hores.

Amb aquesta iniciativa, es convida a tot aquell interessat en la difusió de la campanya i la contribució, de manera solidària i en la mesura de les seues possibilitats, per a pal·liar les dificultats de les famílies sense recursos de la nostra província a través de Creu Roja Castelló.

Més informació sobre la campanya en https://www.portcastello.com.